Rap Verse Forums - Defining Illness

BigChase ( 0 ) vs dutch ( 0 )


Rap Verse Board Topics
- Violent Text League
-- BigChase ( 0 ) vs dutch ( 0 )
 
Meet Hot Girls In Your Area!
Posted by Lay.
BigChase vs dutch

Due times:
Check in due Wednesday 11.59pm EST.
- if you don't check in by this time, and you DO end up posting, -2 votes.
Verses due by Friday 11.59pm EST. Yeah, that's eastern. not pacific.
Lateness = -2 votes even IF your opponent allows you to post late.
Max. extension = 24 hours, to be granted by your opponent.

Line limits:
10 min and 20 max. for regular battles. 16 min and no max in champ matches. If no line limit agreed, second battler to post must match first battler. But ultimately, first battler gets to set the line number by how much he posts.

Goodluck.

Posted by Keith Moon
checkmate......................................... ..........

Posted by dutch
good looks kirk for the reminder...

its a (w)rap i'll bomb first..

Posted by dutch
pistol smokin... shit i shot ya man...u'll get lit like candle sticks
an u'r punches dont handle shit like broken pots N pans!!
^^let off 1 punch before i beat ya more... till the 'rooks gone'
every pistol i got is foot long... like i work at a sneaker store
your like a pot-head smoker in a rain storm trying to figuer out how to be 'Matching this'
but the fact is your not Raw.. nigga this beef is sweet like duck sauce packages
bite me!?! i'll have u chewing on raw gums.. inhale deep while im sparking u'rs lungs
you like an armless art-ist cause you can never draw guns
dutch about to roll out.. arent you glad-you-hater
cuz beating me? picture that happening like an armless masterbater
nigga u a fake prodigy... telling false anologys..
get sluged in formality then murder in reality..
my nine will send my thoughts to your brain from different perspective
analyize, to clear your mind to exspose the truth like a game of detective
Dutch stay blazing.. like a embeded virus in ya head he's skills in hes brain eraseing
cuz after dutch throu.. keith'll be left more 'banged up' then sluts at the train station
i hear the weakest rapper show is for hire.. apply quick or just retier..
cuz licking lusipher ass in hell.. is the only way that shit you talk'll be fire!!
so before you write your verse put ya drink down cuz you really dont have a shot!!
cuz your hood like goal-tenders... it relly dont count as a block.. MOTHER FUCKER!@!

Posted by Keith Moon
how many lines is that? im too lazy to count.. and yeah ill post aftwer the Verbal emotion stufff is set up

Posted by Kirk
Don't write anything. Dutch was caught biting in a topical battle in the frontlines. So, I'm pretty much giving you a free win, and telling Dutch that he's a worthless sack of shit who needs to quit writing forever.

Enjoy your day, guys.

Posted by Keith Moon
you mean i dont have to write a shitload of fillers? lol
sweet

Posted by King Solo
I think you should battle me instead. I could drop in a quick minute.

Posted by Keith Moon
arent u.. ninth degree or something?

Posted by King Solo
Nynth Degree... ME?

NEVER!

Posted by Adam
Mr fucking King Solo, fuck.

Posted by King Solo
Mr fucking Red Bull, fuck.

Posted by Keith Moon
nooo ... as in Paul? was that his name
idk stuff was a lonnngg time ago

Posted by King Solo
^ Yes, his name was, still is and probably always will be Paul.

That however does not change the fact that I am not now, never have been and more than likely never will be Nynth Degree AKA Paul.

Posted by Keith Moon
Quote:
Originally Posted by King Solo
^ Yes, his name was, still is and probably always will be Paul.

That however does not change the fact that I am not now, never have been and more than likely never will be Nynth Degree AKA Paul.


Nick.. who are youthen

Posted by Lay.
BigChase wins by DQ.

BigChase ( 3 ) and dutch ( -3 ) and booted.